Sjednica će se održati dana 16.04.2025. godine (srijeda) u skupštinskoj sali opštine Mrkonjić Grad, sa početkom u 10,00 časova.
Za ovu sjednicu predlažem sljedeći
D n e v n i r e d:
PREDSJEDNIK SO
Stevica Eremija
Poštovani,
U saradnji sa lokalnom samoupravom opštine Mrkonjić Grad, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srpske organizuje predavanja za poljoprivredne proizvođače u petak, 28. marta 2025. godine, u 10 časova u Domu kulture u Mrkonjić Gradu.
Na početku predavanja prisutnima će se obratiti predstavnik lokalne uprave.
Teme predavanja:
Pravilnik o uslovima i načinu ostvarivanja novčanih podsticaja za razvoj poljoprivrede i sela za 2025. godinu
Pravilnik o kapitalnim investicijama za 2025. godinu
Predavanja će održati Stojan Kozomara, diplomirani inženjer poljoprivrede iz Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srpske. On će predstaviti ključne novine u pravilnicima za 2025. godinu, uključujući:
Premiju od 70 KM za umatičenu ovcu
Način dobijanja pedigrea za junice u sistemu krava-tele
Premiju po muznom grlu za proizvođače van sistema otkupa
Grant za žene u iznosu od 10.000 KM
Podsticaje za agroturizam
Mogućnosti finansiranja kroz kapitalne investicije u poljoprivredi
Ovo je prilika da saznate više o podsticajima i investicijama, postavite pitanja i razmenite iskustva sa kolegama i stručnjacima iz oblasti.
Pravilnik o podsticajima možete pogledati klikom na link ovdje Obrazac uz Pravilnik o podsticajima možete pogledati klikom na link ovdje
Pravilnik za kapitalne investicije u 2025 pogledati ovdje Obrasci za kapitalne investicije u 2025 pogledati ovdje
Opština Mrkonjić Grad ispunila je uslove za sertifikaciju opštine sa povoljnim poslovnim okruženjem prema zahtjevima BFC SEE standarda, i ostvarila ukupnu ocjenu u iznosu od 84,0 odsto.
Tim povodom, načelnica opštine Divna Aničić rekla je da su aktivnosti Opštinske uprave duži vremenski period bile usmjerene u pravcu stvaranja povoljnog privrednog ambijenta za razvoj privrede, izgradnju novih privrednih kapaciteta i otvaranja novih radnih mjesta.
''Naš rad i trud rezultirao je dobijanjem BFC sertifikata, što je potvrđeno i verifikacionim izvještajem o ispunjenosti svih kriterijuma za dobijanje BFC sertifikata, kao potvrde da je opština Mrkonjić Grad ispunila uslove za sertifikaciju opštine sa povoljnim poslovnim okruženjem'', rekla je Aničićeva.
Ona je dodala da do sada u Republici Srpskoj ovaj sertifikat imaju samo gradovi Prijedor, Banja Luka i Bijeljina, i opština Teslić.
Program sertifikacije povoljnog poslovnog okruženja u jugoistočnoj Evropi je jedinstven regionalni program za unapređenje konkurentnosti lokalnih samouprava, koji se provodi u Republici Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, i Bosni i Hercegovini. Sertifikacija gradova i opština podrazumijeva ispunjavanje, veoma zahtjevnih, 12 kriterijuma i više od 80 podkriterijuma za unapređenje kvaliteta usluga i informacija koje jedinice lokalne samouprave pružaju privrednicima i stranim investitorima. Ispunjavanje ovih zahtjeva je još jedan od izazova sa kojima se jedinice lokalne samouprave susreću na polju unapređenja rada i povećanja konkurentnosti. Kao i kod svih međunarodnih standarda kvaliteta, za uspješno provođenje ovog postupka bitna je uključenost najvišeg rukovodstva.
Više informacija o programu i investicionim potencijalima BFC SEE regiona i sertifikovanih gradova možete pogledati na sledećem linku www.bfc-see.org
Odjeljenje za prostorno planiranje i komunalne poslove opštinske uprave opštine Mrkonjić Grad, obavještava javnost i vlasnike nepokretnosti o izlaganju na javni uvid nacrta Izmjene dijela Regulacionog plana za potrebe male privrede u Podorugloj (Regulacioni plan kompleksa između saobraćajnice Mrkonjić Grad-Crna Rijeka i Gradskog groblja).
Javni uvid u Nacrt predmetnog plana biće omogućen svakim radnim danom u vremenu od 7.00 do 15.00 časova u šalter sali Opštinske uprave, u periodu od 04.03.2025. do 02.04.2025. godine, a plan je i dostupan u digitalnom obliku na internet stranici opštinske uprave koji možete pogledati klikom na link P L A N.
Primjedbe, prijedloge i mišljenja mogu se upisati u svesku koja se nalazi u šalter sali u kojoj se nacrt Plana izlaže na uvid, a mogu se dostaviti i u pisanoj formi Odjeljenju za prostorno uređenje i komunalne poslove opštinske uprave opštine Mrkonjić Grad, na adresu Trg kralja Petra I Karađorđevića broj 1, 70260 Mrkonjić Grad, najkasnije do 02.04.2025. godine.
Lica koja daju primjedbe, prijedloge i mišljenja, treba da upišu svoje puno ime i prezime, te tačnu adresu, kako bi se mogla dostaviti povratna informacija, odnosno stav nosioca izrade plana o njihovim primjedbama, prijedlozima i mišljenjima.
Za usklađivanje je potrebno dostaviti:
1. Zahtjev za usklađivanje koji sadrži podatke o prevozniku (naziv, tačna adresa, ime i prezime kontakt osobe, broj telefona, faksa i ime i prezime direktora ili samostalnog preduzetnika),
2. Kopije važećih licenci za prevoznike, izvode iz licenci za vozila i legitimacije za vozače, izdate od strane nadležnih organa,
3. Ovjerenu kopiju sudske registracije prevoznika ili rješenja o registraciji kao samostalnog prevoznika,
4. Ovjeren ugovor o kooperaciji za redove vožnje koji se održavaju u kooperaciji,
5. Prijedlog redova vožnje ovjeren i potpisan od strane prevoznika na propisanim obrazcima
Prijedlozi redova vožnje dostavljaju se na sljedeći način:
- Spisak starih redova vožnje bez promjena u 6 primjeraka (obrazac 1 Pravilnika)
- Spisak starih redove vožnje sa promjenama u 6 primjeraka (obrazac 2 Pravilnika)
- Spisak novih redova vožnje u 6 primjeraka (obrazac 3 Pravilnika)
Redovi vožnje moraju biti usaglašeni sa Pravilnikom o usklađivanju i registraciji redova vožnje autobuskih linija na području opštine Mrkonjić Grad i Daljinarom i minimalnim vremenima vožnje.
Formu obrazca 1, 2, 3. možete preuzeti u Odjeljenju za privredu i finansije opštine Mrkonjić Grad.
Zahtjev sa navedenom dokumentacijom se dostavlja poštom na adresu: Opština Mrkonjić Grad, Trg Kralja Petra I Karađorđevića broj 1 ili lično u šalter sali opštine Mrkonjić Grad, najkasnije do 04.03.2025. godine sa naznakom „Prijava za usklađivanje redova vožnje-NE OTVARAJ“.
Javni poziv pogledajte ovdje.