00 387 50 220 920 kabinet_nacelnika@mrkonjic-grad.rs.ba Понедјељак – Петак 7.00h - 15.00h

Obavještenja

JAVNI POZIV za usklađivanje i registraciju redova vožnje autobuskih linija na području opštine Mrkonjić Grad za 2025/2026. godinu

Za usklađivanje je potrebno dostaviti:

1.    Zahtjev za usklađivanje koji sadrži podatke o prevozniku (naziv, tačna adresa, ime i prezime kontakt osobe, broj telefona, faksa i ime i prezime direktora ili samostalnog preduzetnika),
2.    Kopije važećih licenci za prevoznike, izvode iz licenci za vozila i legitimacije za vozače, izdate od strane nadležnih organa,
3.    Ovjerenu kopiju sudske registracije prevoznika ili rješenja o registraciji kao samostalnog prevoznika,
4.    Ovjeren ugovor o kooperaciji za redove vožnje koji se održavaju u kooperaciji,
5.    Prijedlog  redova  vožnje ovjeren i potpisan od strane prevoznika na propisanim obrazcima
Prijedlozi redova  vožnje dostavljaju se na sljedeći način:
-    Spisak starih redova vožnje bez promjena u 6 primjeraka (obrazac 1 Pravilnika)
-    Spisak starih  redove vožnje sa promjenama u 6 primjeraka (obrazac 2 Pravilnika)
-    Spisak novih  redova vožnje u 6 primjeraka (obrazac 3 Pravilnika)

Redovi vožnje moraju biti usaglašeni sa Pravilnikom o usklađivanju i registraciji redova vožnje autobuskih linija na području opštine Mrkonjić Grad i Daljinarom i minimalnim vremenima vožnje.


Formu obrazca 1, 2, 3. možete preuzeti u Odjeljenju za privredu i finansije opštine Mrkonjić Grad.
Zahtjev sa navedenom dokumentacijom se dostavlja poštom na adresu: Opština Mrkonjić Grad, Trg Kralja Petra I Karađorđevića broj 1 ili lično u šalter sali opštine Mrkonjić Grad, najkasnije do 04.03.2025. godine sa naznakom „Prijava za usklađivanje redova vožnje-NE OTVARAJ“.

Javni poziv pogledajte ovdje.

Share: