00 387 50 220 920 kabinet_nacelnika@mrkonjic-grad.rs.ba Понедјељак – Петак 7.00h - 15.00h

Вијести

26. новембар, 2019.

Општина Мркоњић Град успјешно прошла провјеру испуњености захтјева међународног стандарда ISO 9001:2015

Екстерни аудитори су посјетили начелника општине и одјељења и  службе Општине управе општине Мркоњић Град, како би утврдили да ли је систем усклађен са захтјевима најновијег међународног стандарда, те након извршене провјере одржан је завршни састанак на којем су били присутни начелник општине, руководиоци одјељења и служби у Општинској управи и тим екстерних провјеривача.

Према извјештају о провјери OSV 01291/2019, Општинска управа општине Мркоњић Град примјењује, одржава и развија систем управљања квалитетом у складу са захтјевима стандарда ISO 9001:2015.

Општина Мркоњић Град је успоставила систем управљања квалитетом 2008. године, према тадашњим захтјевима стандарда ISO, а већ наредне године је извршена сертификација према новој верзији стандарда из 2008. године - ISO 9001:2008.

Циљ увођења овог стандарда је био континуирано унапређење организације, послова, услуга и начина управљања Општинском управом, као јавним сервисом свих грађана, правних и других субјеката, који путем ње остварују своја права и обавезе.

Користи од имплементације ISO стандарда су: већа одговорност и свијест запослених, већа лојалност корисника услуга, боље искоришћавање времена и ресурса, повећање степена задовољства корисника услуга, континуирано унапређивање квалитета и ефикасности и др.

Општина Мркоњић Град је током 2018. године прешла на нови стандард ISO 9001:2015, чији је циљ увођења повећање задовољства грађана услугама Општинске управе, смањење трошкова пословања и побољшање квалитета пружања услуга и који је потврда праћења савремених кретања и токова, те пословања према међународним стандардима.

Нови стандард ISO 9001:2015 специфицира захтјеве за систем управљања квалитетом када организација, у овом случају општинска управа:

а) треба да покаже своју способност да конзистентно пружа услуге које задовољавају захтјеве корисника услуга и примјенљиве законске и регулаторне захтјеве, и

б) има за циљ да повећа задовољство корисника услуга ефективном примјеном система, укључујући процесе за побољшавање система и за обезбјеђење усаглашености са захтјевима корисника услуга и примјенљивих законских и регулаторних захтјева.

Подели: