О СЕРВИСУ 48

СЕРВИС У ФУНКЦИЈИ ГРАЂАНА

Пријавите комунални проблем - СЕРВИС 48!
 
 
Поштовани суграђани,
Позивамо Вас да путем сервиса СЕРВИС 48 пријавите комунални проблем, а надлежна служба Општинске управе или јавног предузећа у надлежности Општине, је дужна да Вам одговори у року од 48 сати путем званичне презентације Општине Мркоњић Град или на вашу адресу е-поште. 
 
Проблем можете пријавити:

  • Путем званичне презентације Оптшине Мркоњић Град www.mrkonjic-grad.rs
  • Aдреса е-поште: arhiva@mrkonjic-grad.rs.ba
  • Непосредно на шалтеру бр. 2  - Зграда oштине Мркоњић Град

Телефоном на број 050/220-952  (радним даном од 07.00 - 15.00 часова) или на
бесплатну инфо-линију 080050101

Све обрађене пријаве су јавно доступне на порталу Општине у дијелу за преглед пријава. 
 
Напомена:

На порталу Сервис 48 неће бити објављиване пријаве:

  • у којима се износе чињенице које нису везане за надлежност Општинске управе,
  • пријаве увредљивог или неодговарајућег садржаја.

Молимо Вас да не злоупотребљавате сервис СЕРВИС 48.
Свака злоупотреба подлијеже законским санкцијама!

С обзиром да општинскеслужбе не раде викендом, пријаве достављене петком и викендом рјешаваће се од наредног понедељка.
 
Уз вашу подршку и сарадњу брже ћемо ријешити комуналне проблеме у нашем граду.